poniedziałek, 27 maja 2013

PORZEGNANIE

Przepraszam was tak bardzo. Nic nie dodawałam, tak jakbym zniknęła bez śladu. Ale z przykrością muszę stwierdzić, że kończe to opowiadanie. Nie tylko ze względu na brak czasu ale też na całą reszte. Coś zrobiłam w nim źle. Może początek nie był do końca taki jak miał być? może środek? a może też i te ostatnie rozdziały? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia! Jak wiadomo to nie jest mój pierwszy blog jakże też nie ostatni! Ponieważ już od dłuższego czasu poświęcam się temy opowiadaniu ----> http://pysska.blogspot.com/ i chyba tak zostanie do końca, choć dobrze wiem, że tam też niedługo zakończenie. NIE! NIE! Nie z powdu tego, że mi się nie chce dalej pisać, ale po prostu już miałam plan na te opowiadanie i je kończe :) (Będzie jeszcze kilka rodziałów) oczywiście zamierzam założyć nowego bloga. Ale zanim to zrobie musze wszystko przemyśleć jak zacząć i jak skończyć aby nie było takich nieporozumień  jak przy tym! To założyłam pochopnie. Musze przyznać, że z początku się cieszyłam ale później to jedna wielka klapa, przepraszam, że was zawiodłam. Ale uwierzcie, że zawiodłam także siebie! JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM. Żegnam :(

2 komentarze:

  1. wiesz nie masz za co przepraszać nie wyszło no trudno ale wież lubię tego bloga bo naprawdę bardzo ale to bardzo dobrze piszesz podobała mi się ta historia :)) i nie zawiodłaś przynajmniej mnie <3 no to czekam na twoje nowe historie które pewnie będą cudowne pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę szkoda, bardzo mi się podobał ten rozdział , będę tęsknić :) niesamowicie zaczełaś to pisać bardzo mnie wciągnęło. :) ps. zapraszam na mojego bloga jest on o dwóch dziewczynach które przez przypadek spotykają zespół One Direction mam nadzieję że ci się spodoba :) http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/2013/08/rozdzia-5.html

    OdpowiedzUsuń